Reklamační řád

Reklamační řád společnosti Restartvoda s.r.o.

1. Obecná ustanovení

Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek společnosti Restartvoda s.r.o., Vrchlického sad 1894/4, Černá Pole, 602 00 Brno, IČ: 073 06 792, DIČ: CZ073 06 792, Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 107506. Reklamační řád upravuje práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího při reklamaci vad zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu provozovaného společností Restartvoda s.r.o.

2. Odpovědnost za vady zboží

Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí kupujícím nemá vady a že zboží má vlastnosti, které byly mezi stranami ujednány nebo které prodávající popsal. Prodávající odpovídá za vady, které se vyskytnou po převzetí zboží v záruční době (záruka za jakost).

3. Uplatnění reklamace

Kupující je povinen zkontrolovat zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud zjistí kupující při převzetí zboží od dopravce, že zboží není ve shodě s kupní smlouvou, je povinen ihned informovat dopravce a sepsat protokol o zjištěných vadách. Tuto skutečnost následně neprodleně oznámí prodávajícímu.

V případě uplatnění reklamace je kupující povinen předložit doklad o koupi zboží (fakturu) a vyplněný reklamační formulář, který je dostupný na internetových stránkách prodávajícího. Kupující doručí reklamované zboží na adresu prodávajícího: Restartvoda s.r.o., Vrchlického sad 1894/4, Černá Pole, 602 00 Brno.

4. Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Běh lhůty pro vyřízení reklamace je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiné podklady apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

5. Vyřízení reklamace

Kupující má v případě oprávněné reklamace právo na náhradu nákladů účelně vynaložených v souvislosti s uplatněním reklamace. V případě uznané reklamace prodávající odstraní vadu nebo dodá nové zboží. Pokud není možné vadu odstranit nebo dodat nové zboží, má kupující právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny.

Pokud kupující nevyzvedne věc po vyřízení reklamace do 30 dnů, může prodávající účtovat skladné.

6. Záruční doba

Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců, není-li u konkrétního zboží uvedeno jinak. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním.

7. Stav vráceného zboží po odstoupení od smlouvy

Při odstoupení od smlouvy do 14 dnů má zákazník právo na vrácení peněz. Pokud však vrácené zboží nebude ve stavu, v jakém by ho vrátil, kdyby ho zkoušel v obchodě, může prodávající zákazníkovi vrátit méně peněz. Například:
– Cedulky by neměly být odstřihnuté.
– Spotřebiče by neměly mít stopy po použití.
– Software by neměl být konfigurovaný.

U zboží, které není možné vrátit z hygienických důvodů (například zubní kartáček nebo hygienické potřeby), je nutné, aby obal byl neporušený.

8. Povinnost informovat spotřebitele

Prodávající má povinnost informovat spotřebitele, že nemá právo odstoupit od smlouvy v případě zboží, které není možné vrátit z hygienických důvodů, nebo pokud je obal zboží porušený.

9. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 6.1.2023. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu. Aktuální verze reklamačního řádu je vždy dostupná na internetových stránkách prodávajícího.

V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností ohledně reklamačního řádu se kupující může obrátit na zákaznickou podporu společnosti Restartvoda s.r.o. prostřednictvím e-mailu nebo telefonního čísla uvedeného na internetových stránkách.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 6.1.2023.